To w ogóle zostawię bez komentarza ...dlaczego twoja doll jest goła ? ;/
Po :
Czerwony + Czarny = ♥
Przed :
Twoje powieki wyglądają jak byś miała limo ;/ ...
Może ty lubisz taki styl ale ja nie .
Po :
Twoje oczy wyglądają o wiele lepiej ;)
Lepiej przed czy po ?



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz